Polityka Reklamacyjna
- Nie stosujemy przymusu bezpośredniego jakim jest blokada na koło, działamy zgodnie z literą prawa, zgodnie z zasadami współżycia społecznego, przy zachowaniu wszelkich norm społecznych, honorujemy umiejętność przyznania się do winy.
- Odwołania i reklamacje to ważny element naszego funkcjonowania, działamy elastycznie, ponieważ nie kierujemy się chęcią pobierania opłat ( w tym celu ustawiony był by parkomat ) tylko zapewnienia miejsc parkingowych naszym klientom, osobom właściwym. Nasze wynagrodzenie przede wszystkim reguluje ilość anulowanych opłat ku zadowoleniu kontrahenta, który gratyfikuje nam w formie miesięcznego abonamentu opłatę z tytułu obsługi parkingu.
- Średnie statystyki anulowania opłat po przez odwołanie to około 80 reklamacji dziennie ze 100, które do nas wpływają. Przekonaj się sam, wybór należy do Ciebie, na jakim etapie chcesz załatwić z nami sprawę swojego parkowania.
- Dowód naszej elastyczności – na przełomie 10 lat wystawionych około 100.000 opłat parkingowych, 70% anulacji, 140 negatywnych komentarzy
- Polityka jaką się kierujemy, jak widzicie Państwo nie wpływa na wizerunek naszych kontrahentów, ponieważ potrafimy wyważyć działania poprzez umieszczanie protokołu i poinformowanie Was, że doszło do naruszenia obowiązujących zasad, jednocześnie zachęcając do złożenia wyjaśnień.
- Wysoka opłata i informacja ma za zadanie, zobligować do złożenia odwołania i załatwienia sprawy w sposób polubowny, a przede wszystkim skutecznie zniechęcić osoby, które norm i zasad współżycia społecznego nie wykazują nie stosując się do regulaminu zamieszczonego na tablicach i uznając brak szlabanu na wjeździe za przyzwolenie na zajęcie miejsca parkingowego np. mieszkańca.