Zasady reklamacji
- Reklamację można złożyć na trzy sposoby:
-poprzez e-mail: odwolania@prp24.pl
-poprzez zakładkę na naszej stronie ZŁÓŻ ODWOŁANIE-poprzez standardową drogę pocztową (w tym przypadku należy dokonać wpłaty w terminie 7 dni, ponieważ przesłane odwołanie nie zwalnia z obowiązku zapłaty za powstały najem miejsca parkingowego, jeśli taka opłata zostanie anulowana zwrócimy opłatę w 14 dni)2. Reklamacja powinna zostać złożona w terminie 3 dni od dnia zaparkowania pojazdu lub otrzymania protokołu.
3. Odpowiedź na reklamacje przesłane drogą e-mail lub poprzez naszą zakładkę otrzymacie w ciągu 2 dni roboczych, czyli przed upływem terminu zapłaty za powstały najem, który wynosi 7 dni.
4. Odpowiedź na reklamację przesłaną drogą pocztową i po wpłaceniu terminowej wpłaty otrzymacie Państwo do 21 dni od dnia otrzymania przez spółkę odwołania.
5. Zachęcamy do złożenia wyjaśnień, ponieważ kierujemy się elastyczną formą i normatywną polityką, która zapewnia nam poczucie dystansu a zarazem zrozumienie problemu, prowadzimy w tym zakresie badania polegające na obserwacji zachowań ludzkich, czy formy złożonych wyjaśnień udoskonalając naszą politykę reklamacyjną.
6. Zachęcamy do pisania prawdy w formie zrozumienia potrzeby naszych usług, jesteśmy elastyczni, chamstwo oraz straszenie sądami czy wulgarność nie zapewni indywidualnego zrozumienia twojej sprawy.