CHRONIMY WŁASNOŚĆ PRYWATNĄ DYSCYPLINUJEMY i PORZĄDKUJEMY KIEROWCÓW BEZPIECZEŃSTWO i WŁAŚCIWE PRZEZNACZENIE OBIEKTÓW ZARZĄDZANIE PARKINGAMI ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW Z PARKOWANIEM HOLOWANIE POJAZDÓW STREFY PARKINGOWE
Wait when page loaded

508 182 099

bok@prp24.pl

Zasady reklamacji

  1. Reklamację można złożyć na trzy sposoby:
    – po przez e-mail: odwolania@prp24.pl
    – po przez zakładkę na naszej stronie ZŁÓŻ ODWOŁANIE
    – po przez standardową drogę pocztową (w tym przypadku należy dokonać wpłaty w terminie 7 dni, ponieważ przesłane odwołanie nie zwalnia z obowiązku zapłaty za powstały najem miejsca parkingowego, jeśli taka opłata zostanie anulowana zwrócimy opłatę w 14 dni)

    2. Reklamacja powinna zostać złożona w terminie 3 dni od dnia zaparkowania pojazdu lub otrzymania protokołu.

    3. Odpowiedź na reklamacje przesłane drogą e-mail lub poprzez naszą zakładkę otrzymacie w ciągu 2 dni roboczych, czyli przed upływem terminu zapłaty za powstały najem, który wynosi 7 dni.

    4. Odpowiedź na reklamację przesłaną drogą pocztową i po wpłaceniu terminowej wpłaty otrzymacie Państwo do 21 dni od dnia otrzymania przez spółkę odwołania.

    5. Zachęcamy do złożenia wyjaśnień, ponieważ kierujemy się elastyczną formą i normatywną polityką, która zapewnia nam poczucie dystansu a zarazem zrozumienie problemu, prowadzimy w tym zakresie badania polegające na obserwacji zachowań ludzkich, czy formy złożonych wyjaśnień udoskonalając naszą politykę reklamacyjną.

    6. Zachęcamy do pisania prawdy w formie zrozumienia potrzeby naszych usług, jesteśmy elastyczni, chamstwo oraz straszenie sądami czy wulgarność nie zapewni indywidualnego zrozumienia twojej sprawy.