CHRONIMY WŁASNOŚĆ PRYWATNĄ DYSCYPLINUJEMY i PORZĄDKUJEMY KIEROWCÓW BEZPIECZEŃSTWO i WŁAŚCIWE PRZEZNACZENIE OBIEKTÓW ZARZĄDZANIE PARKINGAMI ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW Z PARKOWANIEM HOLOWANIE POJAZDÓW STREFY PARKINGOWE
Wait when page loaded

508 182 099

bok@prp24.pl

Polityka Reklamacyjna

  1. Nie stosujemy przymusu bezpośredniego jakim jest blokada na koło, działamy zgodnie z literą prawa, zgodnie z zasadami współżycia społecznego, przy zachowaniu wszelkich norm społecznych, honorujemy umiejętność przyznania się do winy.
  2.  Odwołania i reklamacje to ważny element naszego funkcjonowania, działamy elastycznie, ponieważ nie kierujemy się chęcią pobierania opłat ( w tym celu ustawiony był by parkomat ) tylko zapewnienia miejsc parkingowych naszym klientom, osobom właściwym. Nasze wynagrodzenie przede wszystkim reguluje ilość anulowanych opłat ku zadowoleniu kontrahenta, który gratyfikuje nam w formie miesięcznego abonamentu opłatę z tytułu obsługi parkingu.
  3. Średnie statystyki anulowania opłat po przez odwołanie to około 80 reklamacji dziennie ze 100, które do nas wpływają. Przekonaj się sam, wybór należy do Ciebie, na jakim etapie chcesz załatwić z nami sprawę swojego parkowania.
  4. Dowód naszej elastyczności – na przełomie 10 lat wystawionych około 100.000 opłat parkingowych, 70% anulacji, 140 negatywnych komentarzy
  5. Polityka jaką się kierujemy, jak widzicie Państwo nie wpływa na wizerunek naszych kontrahentów, ponieważ potrafimy wyważyć działania poprzez umieszczanie protokołu i poinformowanie Was, że doszło do naruszenia obowiązujących zasad, jednocześnie zachęcając do złożenia wyjaśnień.
  6. Wysoka opłata i informacja ma za zadanie, zobligować do złożenia odwołania i załatwienia sprawy w sposób polubowny, a przede wszystkim skutecznie zniechęcić osoby, które  norm i zasad współżycia społecznego nie wykazują nie stosując się do regulaminu zamieszczonego na tablicach i uznając brak szlabanu na wjeździe za przyzwolenie na zajęcie miejsca parkingowego np. mieszkańca.